Gym.. ~ L.A.D.Y.I.N.L.A.V.E.N.D.E.R
Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 7, 2009

Gym..


Topic that we shall discuss tonite is on 'Gym'.Wah!!tajuk macam lecturer..No..I just have this concern in my mind, why nowdays ppl register themselves kat gym. Sebab nak exercise??Perhaps...But at certain point, I do agree that sumtimes you need special place to exercise yg betul2 kaw..kalau setakat jog, sehari dua oklah kot..tapi kalau lama2 tak terikut rasanya..mau lepak rumah layan "Kimora..Life in Fab Lane"!!I loikeeee!!!My hubby mmg hard core gile dgn gym..tapi wifey :)
The nearest gym to my house is 'Celebrity Fitness'. They are having good promotion so what do you expect la kan..macam lalat pergi nye..but so far oklah..looking at the location wise..plus the affordable fees..mcm ramai gile la..dari muda sampai mak orang..dar sekurus kurus umat ke segemuk gemuk manusia.
But I would love to share this with you guys..followed my hubby to gym last 3 weeks kot..saw this one guy, walking towards the gym with 'Econsave' plastic bag yg ada kasut gym kat dalam tu.I was like.."Macam ni punye orang pun ada ke pergi gym"??Kelakar mmg kelakar gile..tapi i think that guy lagi hard core kot as compared to my hubby..memang "Mat Redah" la ..and the best thing is tapak kasut tu pun dah lekang..hihi

0 comments:

Post a Comment

 
http://signatures.mylivesignature.com/85777/lianahh/fbfc7660ff75dc795670bfe6f2934431.png