Redmummy on MC ~ L.A.D.Y.I.N.L.A.V.E.N.D.E.R
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 23, 2009

Redmummy on MC

Lunch date with Redmummy did not happen today due to she was on MC today..sakit org pompuan la katakan..She sms-ed me at 930am telling me that she can't make it..takpelah, kesian kan..

So I had my lunch at La Cucur instead.Makan Soto Ayam yg tak sedap..Entahlah, others cakap ok but for me, I've tasted soto ayam yg lebih sedap.Ni dahlah nasi impit habis, di ganti dgn bihun, so turn off kan. Cili hitam tu lak amikla secawan pun takpe, tak pedas langsung.So, my lunch was not so good.


Sebelum ni tak pernah lunch kat La Cucur ni except for minum petang with hubby tunggu movie ke.Tak sangka lak time lunch they serve makanan mcm ni..They have nasi tomato - SEDAP!, laksa utara - SEDAP, nasi lemak ayam rendang - SEDAP and few more except soto ayam!!They should improve on it or else I will never ever visit you La Cucur!!!

Tapi during lunch hour queue nye panjang ya amat.And I saw some of them mkn kuih muih je.Boleh takan ke sampai petang???

0 comments:

Post a Comment

 
http://signatures.mylivesignature.com/85777/lianahh/fbfc7660ff75dc795670bfe6f2934431.png