I So Want This!!!!!! ~ L.A.D.Y.I.N.L.A.V.E.N.D.E.R
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 18, 2009

I So Want This!!!!!!

I so want this piece of baju kurung with the exact calour, Not sure, blue or electric blue??But I think I will take this picture and show it to the SA kat mana kedai2 kain..mungkin kedai 'Idaman Thai Silk' ni ada jual..or worst come to worst 'Jakel' la mesti ada.Tapi malas tul nak pergi 'Jakel' tu jauh bebenor..Exaggerate je tu..padahal dokek bonar dgn office..Hei, kedai kain kat Parit Buntar pun kot kot ada..lagi murah!!!

Pinjam jap gambar Sharifah Shawati ek..tq:)


a. Rantai godang (checked)
b. Handbag (Coming soon)
c. Jewelery (preferred mine)
d. Hair Style (Me in tudung)
e. BAJU KURUNG - ELECTRIC BLUE (ODW)

Kalau buat ni jadi color theme raya tahun depan ok gak kan..Don't be shocked, we have to plan ahead okes..sebab in between kdg2 boleh tukar plan..

0 comments:

Post a Comment

 
http://signatures.mylivesignature.com/85777/lianahh/fbfc7660ff75dc795670bfe6f2934431.png