How's My Saturday? ~ L.A.D.Y.I.N.L.A.V.E.N.D.E.R
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 12, 2009

How's My Saturday?

**Updated**
Morning

Woke up at 8.15am, had my baju kurung & tudung ready..trimmed eyebrow..actually ada wedding one of my fren . Akad nikah pukul 11am..Before off to the the nikah ceremnony, prepared my hubby's bfast, senang je, telur 2 biji separuh masak.First time buat ni, tak pernah sepanjang hayat I buat telur separuh masak apatah lagi bfast mkn telur..At first, buat 2 biji tapi satu je menjadi, terpaksa la buat baru..and finale..wallah!!!!

Pastu, got a call from my fren told me that mrr2 traffic was bad, so asked my hubby to send me instead to the nikah's place.Hubby on his way to gym..I tak pakai spec hari ni..pakai lense, hubby luvs it so much..He said I look better withour spec..oklah, utk hubby, anything..but the best part was, he realized that I applied mascara..kelakar kan..lelaki boleh tau kita pki mascara ke tak..:)

Waited for pengantin lelaki, slightly delayed from the initial plan..tiba tiba nampak satu bas persiaran masuk masjid..amik kau!!!patut lah lambat, satu rombongan cik kiah ko datang ke KL ni..ting tong ting tong, alhamdullilah, my friend now is no longer single...

Noon..

habis je nikah ceremony kat masjid, we went to rumah pengantin which sumwhere nearby je..believe it or not, we were the first guest yg sampai n terus makan!!hehehe..apetaknye..lapar gile...i took almost of the food yg ada..sampai melimpah limpah..but the best air sirap limau die lah..sampai one of us amik 2 jag masuk rumah..gile la..mcm rumah sendiri padahal sekor2 dah kahwin..:)

Nite Nite ...

TBC as I'm still waiting for my hubby..Pi swimming lak..

**Updated**

Had my late nite supper at NZ..call it NZ bawah..chicken wing kat situ mmg awesome..Lepas makan2, pi car wash kul 11.30pm, first time ni cuci kete tengah malam.macam menarik lak..
Nak tengok gambar car wash kat Wangsa Maju yg operating late night...





(More pic will be uploaded later)







1 comments:

Anonymous said...

swimming kejap je...kan kite dah gie lepak makan chicken wing and i makan asap sisha kat NZ bawah....huhuhu

Post a Comment

 
http://signatures.mylivesignature.com/85777/lianahh/fbfc7660ff75dc795670bfe6f2934431.png