How I spent my weekend ? ~ L.A.D.Y.I.N.L.A.V.E.N.D.E.R
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 31, 2010

How I spent my weekend ?

Thursday - nite

Left house at 7pm..sempat tengok Na O Mei.Stopped at few R&R, had late tea at R&R Tapah.Conitnue our journey and out of sudden, we stucked in a bad traffic dekat Bukit Berapit.Rupa rupanya 2 biji lori balak accident.Kayu kayu balak bergelimpangan atas jalan.Amik!!We stucked in that bad traffic jam almost 2 hours.

Friday

Pergi jumpa maktok, lepak, sembang2 dengan family..Lepas tu had late nite supper dekat Oldtown White Coffee..Parit Buntar sekarang dah ada Old Town ok..maju maju Parit Buntar!!!hahahahaha

Saturday

Activity macam biasa cuma malam pi sapdek kat 'Kari Corner'..Ni kedai yg jual lauk2 kampung and memang popular la kat Parit Buntar

Sunday

Balik KL tho' I'm still on leave but not for hubby..

0 comments:

Post a Comment

 
http://signatures.mylivesignature.com/85777/lianahh/fbfc7660ff75dc795670bfe6f2934431.png